tag:blogger.com,1999:blog-275388713218645765.post1962852333475157353..comments2010-09-04T17:51:59.326+03:00Comments on Ιδανικές Φωνές: «Και το CD... δωρεάν!»niconhttp://www.blogger.com/profile/11651550806480623791noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-275388713218645765.post-84884265105666650092008-01-24T15:15:00.000+02:002008-01-24T15:15:00.000+02:00Γιατί, την ήξερα εγώ; Από το άρθρο της Ελευθεροτυπ...Γιατί, την ήξερα εγώ; Από το άρθρο της Ελευθεροτυπίας την ανακάλυψα. Μια χαρούλα παίζει πάντως!<BR/><BR/>Να 'σαι καλά, roadartist!niconhttps://www.blogger.com/profile/11651550806480623791noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-275388713218645765.post-78308587204084902912008-01-24T14:57:00.000+02:002008-01-24T14:57:00.000+02:00Εξαιρετικό! Δεν την ήξερα :)Εξαιρετικό! Δεν την ήξερα :)roadartisthttps://www.blogger.com/profile/05976590480161970042noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-275388713218645765.post-7394955686561582762008-01-20T14:09:00.000+02:002008-01-20T14:09:00.000+02:00Καλημέρα, athanasia. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Σ...Καλημέρα, athanasia. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Σήμερα μόλις, και με αφορμή ανεξάρτητη από το post, σκεφτόμουν τα περί κομφορμισμού και σοβαροφάνειας στην κλασική μουσική – έλεγα μάλιστα να ετοιμάσω κι ένα άρθρο πάνω σ' αυτό. Προτιμώ λοιπόν να μην σχολιάσω εκτενώς εδώ το πράγμα, λέγοντας μόνο ότι βρίσκω πολύ λογικό τον προβληματισμό σου.<BR/><BR/>Δεν έχω ακούσει τον Ricci, αν και φοβάμαι ότι δε θα είναι του γούστου μου. Οι ερμηνευτές εκείνης της γενιάς παίζουν με εξαιρετική ευαισθησία αλλά η ανάγνωσή τους στερείται ιστορικής τεκμηρίωσης, με αποτέλεσμα αυτό που τελικά ακούγεται να μην είναι και τόσο... Μπαχ (όσο μπορούμε να γνωρίζουμε κάτι τέτοιο). Επιφυλάσσομαι όμως. Δική μου αγαπημένη ερμηνεία (με παλιό βιολί) είναι του <A HREF="http://www.amazon.com/Bach-Sonatas-Partitas-1001-1006-violin/dp/B000001TWH" REL="nofollow">Sigiswald Kuijken</A>.<BR/><BR/>Όσο για τις οικονομικές συνέπειες... έχω την εντύπωση ότι ο μουσικός μάλλον κερδίζει παρά χάνει. Σε τελευταία ανάλυση, διαφημίζει (σχεδόν) δωρεάν τη δουλειά του, τις συναυλίες του δηλαδή. Τα κέρδη από τη δισκογραφία για ένα κλασικό μουσικό (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι μηδαμινά. Η ουσιαστική ζημιά είναι στις εταιρείες, οι οποίες προσπαθούν να μας πείσουν ότι δε ζημιώνονται μόνο εκείνες αλλά όλοι μας. Και ίσως να έχουν δίκιο για το κομμάτι της μουσικής —της λεγόμενης «εμπορικής»— που στοχεύει σε μεγάλες και βραχυπρόθεσμες πωλήσεις. Η τέχνη, όμως, δεν έχει καθόλου να κάνει μ' αυτό... νομίζω...niconhttps://www.blogger.com/profile/11651550806480623791noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-275388713218645765.post-1970892872013532332008-01-20T13:30:00.000+02:002008-01-20T13:30:00.000+02:00Ωραία παίζει! Διάφανα και με καθαρότητα. Και, προς...Ωραία παίζει! Διάφανα και με καθαρότητα. Και, προς τιμήν της, το μέτρο σύγκρισής μου είναι ο Ruggero Ricci (από ένα θαυμάσιο δίσκο με τις Παρτίτες για βιολί του Bach). <BR/><BR/>Απορία μου: Οι οικονομικές συνέπειες (για τον μουσικό) της ελεύθερης διάθεσης της μουσικής του.<BR/><BR/>Στενοχώρια μου: Στην αίθουσα συναυλιών, βεβαίως υπάρχει και το οπτικό μέρος και δυναμώνει το ακουστικό. Και πιθανόν υπάρχει και το κακό στερεότυπο ότι ο μουσικός της "σοβαράς" μουσικής θα έχει βαρετή εμφάνιση. Αλλά πρέπει να ακολουθείται και το στερεότυπο του "χαριτωμένου" για να έρθουν οι θεατές? Εκείνην την καταλαβαίνω (είδα τις παλιότερες φωτογραφίες στο site της), εμάς τους θεατές δεν καταλαβαίνω με τις κονσερβαρισμένες προτιμήσεις μας...athanasiahttps://www.blogger.com/profile/09348485145681108560noreply@blogger.com